Pytanie z dnia 30 września 2018
Witam
nasza babcia (osoba z demencją, ubezwłasnowolniona całkowicie, wnuk jest opiekunek prawnym) otrzymała listem zwykłym przedsądowe wezwanie do zapłaty należności za rachunek telefoniczny, którego termin wymagalności zapłaty minął w 2013 roku. Nawet nie mamy pojęcia, czy korzystała z usług tej firmy telekomnikacyjnej, a co dopiero, czy miała tam jakieś nieuregulowane rachunki. Co powinniśmy zrobić w tej sytuacji?
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Dzień dobry, absolutnie nic Państwo nie róbcie! Jeżeli sprawa jakimś sposobem trafi do sądu, to podnosicie Państwo zarzut przedawnienia i po sprawie.
Podziękowałeś prawnikowi
Grzegorz Kantecki Radca prawny (Od 2010)
Grzegorz Kantecki Kancelaria Radcy Prawnego
Aleja Przyjaciół 1 lok. 12, 00-565 Warszawa
Witam, należność jest zapewne przedawniona. Można im odpisać, że należność jest w całości kwestionowana oraz udać się po pomoc do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.