Pytanie z dnia 30 września 2018

Witam
nasza babcia (osoba z demencją, ubezwłasnowolniona całkowicie, wnuk jest opiekunek prawnym) otrzymała listem zwykłym przedsądowe wezwanie do zapłaty należności za rachunek telefoniczny, którego termin wymagalności zapłaty minął w 2013 roku. Nawet nie mamy pojęcia, czy korzystała z usług tej firmy telekomnikacyjnej, a co dopiero, czy miała tam jakieś nieuregulowane rachunki. Co powinniśmy zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry, absolutnie nic Państwo nie róbcie! Jeżeli sprawa jakimś sposobem trafi do sądu, to podnosicie Państwo zarzut przedawnienia i po sprawie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 października 2018 13:04 Zmodyfikowano dnia: 1 października 2018 13:04 Obejrzało: 934 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam, należność jest zapewne przedawniona. Można im odpisać, że należność jest w całości kwestionowana oraz udać się po pomoc do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 października 2018 13:46 Zmodyfikowano dnia: 1 października 2018 13:46 Obejrzało: 932 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.