Pytanie z dnia 06 marca
Witam, nie całe dwa lata temu zakupiłem namiot handlowy. Niestety okazał on się bardzo niskiej jakości i zareklamowałem ten namiot. Od dnia zgłoszenia reklamacji do dnia otrzymania odpowiedzi minęło ponad 14 dni. W jaki sposób mam załatwić tą sprawę? Oczywiście reklamacja jest nie uznana a sprzedający przetrzymuje już te dwa lata towar. Nie próbował nawet mi tego wysłać, tylko mnie straszył kosztami dostawy. Należy wysłać nakaz zapłaty czy powołać się sądowo na termin rozpatrywania reklamacji. Ewentualnie jak to zrobić(chodzi mi w jakim trybie i gdzie to wysłać). Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.