Pytanie z dnia 29 września 2017
Witam, niecały miesiąc temu kupiłam na olx telefon, który posiada gwarancje do końca października. Korzystając z okazji oddałam go na sprawdzenie do serwisu, okazało się, że jest popsuty mikrofon. Dlatego zwróciłam się do poprzedniego właściciela z prośbą o anulowanie transakcji, ponieważ kupując telefon zostałam zapewniona, że wszystko z nim jest ok, jest sprawny w 100%. Jednak poprzedni właściciel stwierdził, ze przeze mnie ma miesiąc gwarancji w plecy i musi się zastanowić czy się zgodzić na anulowanie transakcji. Powiedział, że skontaktuje się w ciągu kilku godzin, jednak tego nie zrobił. Co mogę w tym przypadku zrobić?
Julia Rybczyńska Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Prawna BeRIGHT
Leczkowa 25/4, 80-432 Gdańsk
Szanowna Pani, czy OLX ma jakiś swój regulamin/procedurę? Czy sprzedający to osoba fizyczna czy też jakaś firma? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny www.rdkancelarie.pl
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.