Pytanie z dnia 29 września 2017

Witam, niecały miesiąc temu kupiłam na olx telefon, który posiada gwarancje do końca października. Korzystając z okazji oddałam go na sprawdzenie do serwisu, okazało się, że jest popsuty mikrofon. Dlatego zwróciłam się do poprzedniego właściciela z prośbą o anulowanie transakcji, ponieważ kupując telefon zostałam zapewniona, że wszystko z nim jest ok, jest sprawny w 100%. Jednak poprzedni właściciel stwierdził, ze przeze mnie ma miesiąc gwarancji w plecy i musi się zastanowić czy się zgodzić na anulowanie transakcji. Powiedział, że skontaktuje się w ciągu kilku godzin, jednak tego nie zrobił. Co mogę w tym przypadku zrobić?

Szanowna Pani, czy OLX ma jakiś swój regulamin/procedurę? Czy sprzedający to osoba fizyczna czy też jakaś firma? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny www.rdkancelarie.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 października 2017 20:51 Zmodyfikowano dnia: 2 października 2017 20:51 Obejrzało: 280 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.