Pytanie z dnia 11 marca 2020

Witam. Niedawno zarezerwowałam pieska rasy buldog francuski i przelałam pieniądze na konto hodowli. Niestety z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam zrezygnować z rezerwacji i kupna pieska. Napisałam to właścicieli hodowli jaki jest powód mojej rezygnacji. Dostałam odpowiedź, że rozumieją moja sytuację i pieniądze zostaną zwrócone na konto. Mija tydzień od naszej ostatniej rozmowy i moje liczne próby skontaktowania się z właścicielami nie przynoszą żadnych rezultatów. Nie odpowiadają na moje smsy i liczne próby skontaktowania się telefonicznie. Posiadam adres i dane jednego z właścicieli hodowli. Chciałabym się dowiedzieć co powinnam zrobić w zaistniałej sytuacji?

Szanowna Pani, Wyjścia są w zasadzie dwa: 1) Może Pani wezwać hodowcę pisemnie (wezwanie wysłane listem poleconym) do zwrotu zaliczki i może przyniesie to oczekiwany rezultat. 2) Może Pani zwrócić się do Kancelarii o pomoc, która w Pani imieniu wystosuje pismo do hodowcy Tak czy inaczej, przed przystąpieniem do jakichkolwiek dalszych kroków, konieczne będzie wysłanie pisemnego wezwania - czy to przez Panią czy przez Kancelarię. Jeżeli miałaby Pani dodatkowe pytania lub potrzebowałaby Pani pomocy serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego (+48519725201) lub mailowego (adwokat@wegierski.eu) Z poważaniem adwokat Filip Węgierski

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 marca 2020 06:11 Zmodyfikowano dnia: 22 marca 2020 06:11 Obejrzało: 318 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.