Pytanie z dnia 11 marca 2020
Witam. Niedawno zarezerwowałam pieska rasy buldog francuski i przelałam pieniądze na konto hodowli. Niestety z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam zrezygnować z rezerwacji i kupna pieska. Napisałam to właścicieli hodowli jaki jest powód mojej rezygnacji. Dostałam odpowiedź, że rozumieją moja sytuację i pieniądze zostaną zwrócone na konto. Mija tydzień od naszej ostatniej rozmowy i moje liczne próby skontaktowania się z właścicielami nie przynoszą żadnych rezultatów. Nie odpowiadają na moje smsy i liczne próby skontaktowania się telefonicznie. Posiadam adres i dane jednego z właścicieli hodowli. Chciałabym się dowiedzieć co powinnam zrobić w zaistniałej sytuacji?
Filip Węgierski Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Filip Węgierski
Królowej Jadwigi 24/5, 87-100 Toruń
Szanowna Pani, Wyjścia są w zasadzie dwa: 1) Może Pani wezwać hodowcę pisemnie (wezwanie wysłane listem poleconym) do zwrotu zaliczki i może przyniesie to oczekiwany rezultat. 2) Może Pani zwrócić się do Kancelarii o pomoc, która w Pani imieniu wystosuje pismo do hodowcy Tak czy inaczej, przed przystąpieniem do jakichkolwiek dalszych kroków, konieczne będzie wysłanie pisemnego wezwania - czy to przez Panią czy przez Kancelarię. Jeżeli miałaby Pani dodatkowe pytania lub potrzebowałaby Pani pomocy serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego (+48519725201) lub mailowego (adwokat@wegierski.eu) Z poważaniem adwokat Filip Węgierski
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.