Pytanie z dnia 28 kwietnia 2017
Witam, niedługo biorę ślub, więc zamówiłam z narzeczonym zaproszenia ślubne, realizacja zamówienia miała trwać 10 dni roboczych, które mijają dzisiaj (piątek), a zaproszeń nie ma i będą dopiero w czwartek z racji majowego weekendu. Napisałam do Pani maila, że zależy mi na dostarczeniu ich przed tym weekendem, pomimo tego paczka została wysłana dopiero w czwartek (dzień przed upływem terminu). Czy mogę nie przyjąć paczki od kuriera i żądać zwrotu pieniędzy lub czy mogę przyjąć paczkę, a dopiero później żądać zwrotu pieniędzy i wysłać paczkę z powrotem ?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.