Pytanie z dnia 28 kwietnia 2017

Witam, niedługo biorę ślub, więc zamówiłam z narzeczonym zaproszenia ślubne, realizacja zamówienia miała trwać 10 dni roboczych, które mijają dzisiaj (piątek), a zaproszeń nie ma i będą dopiero w czwartek z racji majowego weekendu. Napisałam do Pani maila, że zależy mi na dostarczeniu ich przed tym weekendem, pomimo tego paczka została wysłana dopiero w czwartek (dzień przed upływem terminu). Czy mogę nie przyjąć paczki od kuriera i żądać zwrotu pieniędzy lub czy mogę przyjąć paczkę, a dopiero później żądać zwrotu pieniędzy i wysłać paczkę z powrotem ?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.