Pytanie z dnia 19 kwietnia 2017

Witam,
Od 1.02.16 wraz z koleżanką szef przeniósł nas do innego swojego sklepu. Wchodząc nie miałyśmy zrobionego renamentu. Od maja 2016 zostałam kierownikiem tego sklepu, w październiku 2016 był renament i manko 6600zl. Dostalysmy pismo w marcu 2017 że musimy oddać po 1670zl inne pracownice też, każdy ma inną kwotę do zapłaty, suma jest rowna wartości manka. Poprzedni remanent byl w październiku 2015 od tego czasu przez 3miesiace były całkiem inne dziewczyny. Co możemy zrobić żeby uniknąć płacenia? Mamy podpisana odpowiedzialnośc materialna. Z góry dziękuję za odpowiedz. Pozdrawiam Wiola

Dzień dobry, przede wszystkim trzeba się ustosunkować do wezwania i wskazać, że w realiach tej sprawy brak jest podstaw do żądania zapłaty. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 kwietnia 2017 14:43 Zmodyfikowano dnia: 19 kwietnia 2017 14:43 Obejrzało: 314 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.