Pytanie z dnia 26 listopada 2018
Witam. Od 2 miesięcy klientka zalega mi z zapłatą za wykonaną usługę. Bardzo rzadko odbiera tel, totalnie unika kontaktu, a po odebraniu zapewnia iż pieniądze dawno zostały wysłane na konto. Co w tym wypadku należy zrobić ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć w sądzie pozew. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Maria Korgól Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Maria Korgól
Więckowskiego 2/10, 70-411 Szczecin
Przysługuje Pani prawo do wytoczenia powództwa o zapłatę.
Podziękowałeś prawnikowi
Kinga Konopelko Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria radcy prawnego Kinga Konopelko
Podwale 37/38, 50-040 Wrocław
Dzień dobry, czy wysłane zostało do klientki wezwanie do zapłaty? Jeśli nie, należałoby przesłać oficjalne pismo, a następnie jeśli to nie pomoże, sugeruje skorzystanie z pomocy prawnika. Pozdrawiam, radca prawny Kinga Konopelko
Podziękowałeś prawnikowi
Anna Godlewska-Chorąziak Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Anna Godlewska-Chorąziak
Turoszowska 8/37, 91-025 Łódź
Najpierw wzywa się klientkę do dobrowolnej zapłaty w zakreślony terminie pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego, Jeśli to nie pomoże - pozostaje droga sądowa.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.