Pytanie z dnia 26 listopada 2018

Witam. Od 2 miesięcy klientka zalega mi z zapłatą za wykonaną usługę. Bardzo rzadko odbiera tel, totalnie unika kontaktu, a po odebraniu zapewnia iż pieniądze dawno zostały wysłane na konto. Co w tym wypadku należy zrobić ?

Dzień dobry, wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć w sądzie pozew. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 listopada 2018 15:36 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2018 15:36 Obejrzało: 374 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Przysługuje Pani prawo do wytoczenia powództwa o zapłatę.

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 listopada 2018 18:20 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2018 18:20 Obejrzało: 368 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, czy wysłane zostało do klientki wezwanie do zapłaty? Jeśli nie, należałoby przesłać oficjalne pismo, a następnie jeśli to nie pomoże, sugeruje skorzystanie z pomocy prawnika. Pozdrawiam, radca prawny Kinga Konopelko

Odpowiedź nr 3 z dnia 27 listopada 2018 07:14 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2018 07:14 Obejrzało: 364 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Najpierw wzywa się klientkę do dobrowolnej zapłaty w zakreślony terminie pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego, Jeśli to nie pomoże - pozostaje droga sądowa.

Odpowiedź nr 4 z dnia 27 listopada 2018 10:10 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2018 10:10 Obejrzało: 361 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.