Pytanie z dnia 04 kwietnia 2017
Witam,
Od grudnia 2016 odsyłam laptopa na reklamacje, 3 razy z tytułu gwarancji, 2 razy z tytułu rękojmi. Do tej pory albo nie udawało się naprawić laptopa, albo usterka nie była wykrywana. Podczas ostatniej reklamacji z tytuły rękojmi, sprzedawca wykrył usterkę, lecz nie zgodził się na moje żądania (zwrot gotówki), argumentując to faktem, iż jest to pierwsza zasadna reklamacja z tytułu rękojmi. Czy sprzedawca ma do tego prawo? Czy w obowiązku ma uwzględnić również reklamacje z tytułu gwarancji producenta?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, z tytułu gwarancji i rękojmi przysługują różne roszczenia. Sposób ich rozstrzygnięcia zależy od charakteru wady, a nie wyłącznie od tego czy to pierwsza czy kolejna reklamacja. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.