Pytanie z dnia 04 kwietnia 2017

Witam,
Od grudnia 2016 odsyłam laptopa na reklamacje, 3 razy z tytułu gwarancji, 2 razy z tytułu rękojmi. Do tej pory albo nie udawało się naprawić laptopa, albo usterka nie była wykrywana. Podczas ostatniej reklamacji z tytuły rękojmi, sprzedawca wykrył usterkę, lecz nie zgodził się na moje żądania (zwrot gotówki), argumentując to faktem, iż jest to pierwsza zasadna reklamacja z tytułu rękojmi. Czy sprzedawca ma do tego prawo? Czy w obowiązku ma uwzględnić również reklamacje z tytułu gwarancji producenta?

Dzień dobry, z tytułu gwarancji i rękojmi przysługują różne roszczenia. Sposób ich rozstrzygnięcia zależy od charakteru wady, a nie wyłącznie od tego czy to pierwsza czy kolejna reklamacja. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 kwietnia 2017 21:04 Obejrzało: 202 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.