Pytanie z dnia 01 listopada 2020

Witam oddałam auto do mechanika na wymianę uszczelki pod głowica mechanik wyznaczył cenne 300 zł i miałobyc wszystko ok .zadzwonił do mnie i powiedział ze uszczelka jest wymieniona ale zauważył ze pasek rozrządu jest do wymiany zaproponował ze jak kupie pasek to wymieni go za dodatkowe 50 zł pasek mu dostarczyłam mechanik zrobił kazał auto odebrać i wszystko ok.odbierajac auto zwróciłam uwagę ze jakoś nie tak pracuje auto ale mechanik stwierdził że wszystkie części muszą się dotrzeć i będzie ok .na drugi dzień pojechałam do pracy ale z niej już nie wróciłam bo cały rozrzad się rozlecial i auto nie nadaje się do jazdy zaprowadziłam zostało na reklamacje której mechaniK nie chce przyjąć bo to nie on robił tylko jego pracownicy jakie mam teraz prawa jakie możliwości i co mogę teraz zrobić? Bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję

Dzień dobry mechanik odpowiada za działania jego pracowników jak za swoje własne działania W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 listopada 2020 16:53 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2020 16:53 Obejrzało: 144 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.