Pytanie z dnia 22 czerwca 2017
Witam,
Oddałam do naprawy auto do firmy zajmującej się naprawami aut. Stwierdzono,ze usterka związana jest ze sprzęgłem i powiedziano mi,že je wymieniono na nowe, zapłaciłam 1400zł. Po odbiorze auta usterka duszenia się i szarpania auta nadal występuje
. pojechałam do dwóch innych warsztatów i w każdym z nich powiedziano mi, ze sprzeglo na pewno nie zostalo wymienione bo auto nie ma zadnych sladow odkrecania śrub itp.i na 100% stare sprzęgło jest nieruszone. Jak mogę ubiegać się o zwrot kosztów naprawy? Właściciel wypiera się.
Pozdrawiam
Witam, czy posiada Pani rachunek lub inny dowód (potwierdzenie) wykonania usługi wymiany sprzęgła?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.