Pytanie z dnia 22 czerwca 2017

Witam,
Oddałam do naprawy auto do firmy zajmującej się naprawami aut. Stwierdzono,ze usterka związana jest ze sprzęgłem i powiedziano mi,že je wymieniono na nowe, zapłaciłam 1400zł. Po odbiorze auta usterka duszenia się i szarpania auta nadal występuje
. pojechałam do dwóch innych warsztatów i w każdym z nich powiedziano mi, ze sprzeglo na pewno nie zostalo wymienione bo auto nie ma zadnych sladow odkrecania śrub itp.i na 100% stare sprzęgło jest nieruszone. Jak mogę ubiegać się o zwrot kosztów naprawy? Właściciel wypiera się.
Pozdrawiam

Witam, czy posiada Pani rachunek lub inny dowód (potwierdzenie) wykonania usługi wymiany sprzęgła?

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 czerwca 2017 17:25 Zmodyfikowano dnia: 25 czerwca 2017 17:25 Obejrzało: 189 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.