Pytanie z dnia 03 sierpnia 2018
Witam, oddałam telefon i ładowarkę z tytułu rękojmi. Reklamacja 11-07-2018. W reklamacji napisane jest: Odkleja się wyświetlacz w prawym górnym rogu smartfona. Uszkodzona ładowarka lub gniazdo ładujące. Klient żąda wymiany smartfona na nowy.
Nie otrzymałam żadnej informacji o rozpatrzeniu reklamacji (czy odmawia wymiany czy ustosunkował się do mojego żądania – wymiany telefonu na nowy).
Widzę, na stronie serwisu, w moim telefonie zostały wymienione części...
Co mam teraz zrobić? W przypadku nie dostarczenia informacji do mnie w ciągu 14 dni, uznaje się że reklamacja jest zasadna.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.