Pytanie z dnia 02 lutego 2018

Witam,
Oddałem kupioną na fakturę klawiaturę na gwarancję i sklep od trzech tygodni nie dał mi odpowiedzi ani nie oddał naprawionego przedmiotu. Jakie mam możliwości rozwiązania problemu?

Zażądać pisemnie wydania nowego produktu. W przypadku odmowy pozostaje Panu droga sądowa. art. 561(5) Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 lutego 2018 12:56 Zmodyfikowano dnia: 3 lutego 2018 12:56 Obejrzało: 256 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.