Pytanie z dnia 09 października 2023
Witam.
Odesłałem zwrot do X, przez pocztę holenderską. Xtwierdzi, że zwrotu nie otrzymał. Natomiast poczta holenderska potwierdza doręczenie paczki do adresu wskazanego przez X.
Pod tym adresem znajduje się firma która współpracuje z markami odzieżowymi odnośnie zwrotów. Firma nazywa się ReBound i paczka tam zaginęła. Po skontaktowaniu się z tą firmą otrzymałem odpowiedź, że nie są w stanie mi pomóc, ponieważ nie posiadają żadnych informacji odnośnie indywidualnych zwrotów, przekierowali mnie ponownie do X.
X nie chce zrobić mi zwrotu, ponieważ nie otrzymał paczki.
Pieniądze które straciłem to około €540.
Zwróconych przedmiotów nie posiadam, ponieważ je wysłałem. Posiadam potwierdzenie z poczty paragon, oraz numer do śledzenia paczki, który również jest potwierdzeniem, że paczka została doręczona pod wskazany adres.
Poczta holenderska wykonała swoją prace i nie zwróci mi straconych środków, ponieważ to nie oni zawinili.
W jaki sposób mogę odzyskać stracone pieniądze? Skoro poczta holenderska doręczyła paczkę to kto powinien mi zwrócić pieniądze? Firma współpracująca z X odnośnie zwrotów (ReBound) czy bezpośrednio X? Niekompetencją wykazała się któraś z tych dwóch firm, i wierzę, że mam prawo ubiegać się o zwrot straconych środków.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale kim jest ten x i dlaczego zwracał Pan jakiekolwiek towary ? Gdzie Pan je dostarczał ? Z podanych informacji nie sposób nawet ocenić jakie prawo będzie tu właściwe, bo podane informacje są bardzo skąpe. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.