Pytanie z dnia 23 września

Witam, Operator hoteluw którym mam pokój ze względu na stan klęski żywiołowej zawiesił na miesiąc płacenie czynszu właścicielom. Powołuje się przy tym na fikcyjne powody jak szkody wywołane powodzią,, woda niezdatna do picia czy brak klientów. Czy ma do tego prawo gdy faktycznie wpływ „siły wyższej” na jego działalność jest minimalny ? Co jako poszkodowani taka postawa powinniśmy zrobić?

Dzień dobry, do udzielenia porady niezbędne jest przeanalizowanie umowy, jaką zawarliście Państwo z operatorem hotelu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 września 2024 11:15 Zmodyfikowano dnia: 24 września 2024 11:15 Obejrzało: 17 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.