Pytanie z dnia 23 września
Witam, Operator hoteluw którym mam pokój ze względu na stan klęski żywiołowej zawiesił na miesiąc płacenie czynszu właścicielom. Powołuje się przy tym na fikcyjne powody jak szkody wywołane powodzią,, woda niezdatna do picia czy brak klientów. Czy ma do tego prawo gdy faktycznie wpływ „siły wyższej” na jego działalność jest minimalny ? Co jako poszkodowani taka postawa powinniśmy zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, do udzielenia porady niezbędne jest przeanalizowanie umowy, jaką zawarliście Państwo z operatorem hotelu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.