Pytanie z dnia 14 lipca 2020
Witam.
OPIS sytuacji:
26.05.20 kupiłem zabieg kosmetologiczny przez internet, opłacony od razu przez internet. Dostałem w mailu potwierdzenie terminu na 10.06.20. W mailu dostałem również załącznik informujący mnie o rzeczach które nie powinienem robić. (załącznik przesyłam ponizej). Nie wiedzialem, że suplement diety który zażywam jest światłoczuły i dyskwalifikuje mnie z odbycia tego zabiegu. Zostałem o tym poinformowany od pani kosmetolog, która na miejscu poinformowala mnie że nie mogę odbyć zabiegu i muszę odstawić lek na 7dni. Nie wskazane jest odstawianie tego leku dlatego od razu na wizycie to powiedziałem i zapytałem czy mozliwe jest o odwołanie tego i dostanie zwrotu pieniedzy. Pani powiedziała, ze tak ale muszę napisać maila. 15 czerwca napisałem maila o zwrot pieniedzy, gdyz nie powinienem odstawiać leków.
Na początku go przyznano, niestety parę dni później dostałem inną wiadomość:
"Aby uzyskać zwrot należności, niezbędne będzie zaświadczenie lekarskie o zażywaniu leków światłouczulających. Zgłosił Pan chęć odzywania wpłaconej kwoty po upływie ustawowych 14 dni, podczas których zgodnie z prawem konsumenta, może Pan ubiegać się o zwrot bez wskazania przyczyny. "
Dostałem i wysłałem zaświadczenie lekarskie oraz potwierdzenie przelewu pieniedzy za zabieg na ich konto. Firma aby zwrócić pieniądze prosi również o paragon fiskalny który miała wysłać na maila. Na mailu od początku zakupu nie dostałem paragonu, jednyne potwierdzenia to przelew na ich konto.
Firma bardzo utrudnia zwrot pieniedzy, czy w jakiś sposób moge zmusić ich do tego zwrot?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.