Pytanie z dnia 07 czerwca 2022
Witam. Opisze wpierw sytuacje. Grałem w kasynie online które nazywa się X. Jakieś pół roku temu zablokowałem to kasyno gdyż jest bardzo nie profesjonalne. Jednak przez ten cały okres otrzymywałem maile i SMS-y z ofertami bonusów itd. Tydzień temu zostało wszystko odblokowane , a ze mam również problem z hazardem , nie wytrzymałem i wpłacałem kolejne kwoty, łącznie ok 3,5 tys euro. Rozumiem ze za wszystko jestem ja odpowiedzialny, jak najbardziej, i nie pytałbym o poradę, ale zacząłem czytać o tym ze można zawalczyć o zwrot pieniędzy . Powodów jest kilka. Pierwszy to taki ze kasyno prawdopodobnie nie ma licencji na gry hazardowe w Holandii, kolejny ze wymuszają na graczach wpłaty ( wszystkiego rodzaju maile z bonusami itd), kolejny ze nie ma żadnej weryfikacji o stanie graczy, jeszcze bardzo nie profesjonalna usługa, brak kontaktu z czatem, ciagle czekanie na odpowiedzi , zapewnianie o licencji. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.