Pytanie z dnia 07 września 2018

Witam, ostatnio (18.08.2018r.) był u mnie w domu przedstawiciel firmy Fortum, podając się za firmę Energa. Proponował mi lepsze warunki umowy i zgodziłam się ją podpisać. Okazało się, że to był oszust. Wiem że przysługuje mi prawo do odstąpienia od umowy (14dni). W poniedziałek (03.09.2018r) wysłałam takowe odstąpienie od umowy, ale nie wiem czy to nie zapóźno. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Dzień dobry, oświadczenie złożyła Pani po upływie terminu. Pozostaje więc rozważyć, czy zachodzą podstawy do uchylenia się od skutków prawnych oświadczenia złożonego pod wpływem błędu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 września 2018 09:30 Zmodyfikowano dnia: 10 września 2018 09:30 Obejrzało: 578 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

jeśli doszło do oszustwa to termin 14 dni nie jest wiążący. Jak firma odmówi proszę zawiadomić rzecznika konsumentów, że prowadzą nieuczciwe praktyki.

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 września 2018 21:14 Zmodyfikowano dnia: 11 września 2018 21:14 Obejrzało: 570 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.