Pytanie z dnia 05 maja 2018
Witam, ostatnio zakupilem w grze usluge, wieloetnim będąc klientem spodziewalem sie ze skoro daje dużą kwote jak zawsze zostanie ona precyzyjnie wykonana. Mylilem sie po wplacie prawie 80£ stracilem mozliwosc kozystania z gry juz nie mówionc o wyludzeniu powyzszej kwoty na usluge którą by zrealizowac trzeba miec dostemp do gry. Tak oto kozysc wirtualna nie istnieje dalej ja jestem stratny co prawda pare groszy ale jestem wsciekly za traktowanie mnie jak trendowatego poprzez suport. Opieszalosc w odpowiedziach nawet po 7 dni po zapytaniu oraz nie naprawienie mojego problemu, jest wbrew z politykom danej firmy. Chce pozwoac o zadoscuczynienie lub po prostu o pozwac prawnie te firme. Jestem niebiedny i jestem gotów poniesc wszellkie koszta byleby pokazac tej firmie ze olewanie, wieloletniego klijenta oraz b rak profesionalizmu do jakiego sie zobowionzywali, nie ujdzie mimo uszu. Prosze o porade prawnom , moge równiez przedstawic sprawozdanie informatyka który sprawdzil mój drogi sprzent i uznal ze nie lezy tu wina w niemoznosci kozystania z uslugi w komputerze,sterownikach czy czymkolwiek- co suport stwierdzil ze to wina. Prosze o porade lub pomoc w wytoczeniu sprawy, nie opisalem tego zbyt szczególowo bo wolalbym telefonicznie obmówic takom sprawe. Pozdrawiam czekam na kontakt.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.