Pytanie z dnia 19 grudnia 2017
Witam,
Ostatnio zrobiłam zakupy przez internet, jednak jak się okazało otrzymałam nie swoją paczkę (chodziło tutaj o wzór) problem w tym, że paczka była prezentem więc nawet nie sprawdzałam co się w niej znajduje i przekazałam ją odpowiedniej osobie. Teraz firma chce odemnie zwrot pomylonego towaru, a ja nie mam możliwości zwrócić im go ponieważ osoba obdarowana już z niego korzysta. Czy w takiej sytuacji muszę jednak zwrócić towar czy jednak jest to wina sprzedawcy i nie muszę niczego oddawać?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.