Pytanie z dnia 03 listopada 2016

Witam, otrzymałam parę dni temu smsa od pewnego parabanku, dotyczącego zadeklarowanego terminu do spłaty pożyczki. Jednak nigdy żadnej pożyczki nie brałam. W związku z tym, przypuszczam, że został mylnie podany mój nr telefonu do kontaktu tego klienta, który wziął w/w pożyczkę w w/w parabanku. Czy powinnam się tą sytuacją martwić? Czy powinnam zadzwonić do parabanku i wyjaśnić, że mają w systemie błędny nr telefonu klienta? A może zignorować tego sms-a ? Z góry dziękuję za odpowiedź. EK

Dzień dobry, najlepiej zadzwonić, poprosić o usunięcie numeru telefonu i zaprzestanie przetwarzania Pani danych osobowych. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 listopada 2016 17:37 Obejrzało: 214 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.