Pytanie z dnia 03 listopada 2016
Witam, otrzymałam parę dni temu smsa od pewnego parabanku, dotyczącego zadeklarowanego terminu do spłaty pożyczki. Jednak nigdy żadnej pożyczki nie brałam. W związku z tym, przypuszczam, że został mylnie podany mój nr telefonu do kontaktu tego klienta, który wziął w/w pożyczkę w w/w parabanku. Czy powinnam się tą sytuacją martwić? Czy powinnam zadzwonić do parabanku i wyjaśnić, że mają w systemie błędny nr telefonu klienta? A może zignorować tego sms-a ? Z góry dziękuję za odpowiedź. EK
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, najlepiej zadzwonić, poprosić o usunięcie numeru telefonu i zaprzestanie przetwarzania Pani danych osobowych. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.