Pytanie z dnia 12 maja 2020
Witam,
otrzymałem informację o automatycznie odnowionej subskrypcji premium w aplikacji do nauki języków (busuu), w wyniku której pobrano z karty opłatę (200zł) z pomocą usługi PayPal. Gdy zobaczyłem tą transakcję natychmiast anulowałem tą subskrypcję. Jednakowoż wcześniej nie otrzymałem żadnej informacji o możliwym pobraniu płatności w celu przedłużenia subskrypcji. Wydaje mi się to niezgodne z prawem. Czy w tej sytuacji przysługuje mi zwrot płatności? Napisałem również 5 maja do nich maila - niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi. Mam jeszcze możliwość anulowania tej transakcji za pomocą PayPal. Tylko nie wiew czy nie narażę się w ten sposób na jakieś konsekwencje. Proszę o radę.
Pozdrawiam
Mateusz
Małgorzata Brezdeń Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Małgorzata Brezdeń
Mickiewicza 15, 27-600 Sandomierz
Dzień dobry, niezbędne wydaje się zapoznaniem z regulaminem świadczenia usługi i kwestią anulowania subskrypcji. Rozumiem, że zapłacił Pan za usługę z góry do której ma Pan teraz cały czas dostęp? W razie dalszych pytań lub wątpliwości proszę o kontakt. Pozdrawiam adw. Małgorzata Brezdeń
Podziękowałeś prawnikowi
Należałoby w tej sytuacji zapoznać się z warunkami umowy o świadczenie usługi/regulaminem, Pan jako konsument korzysta z ochrony przed nieuprawnionym obciążaniem kosztami jeżeli nie zostały one wyraźnie wskazane w umowie, sugerowałbym wstrzymanie transakcji i jak najszybsze zapoznanie sie z warunkami
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.