Pytanie z dnia 06 sierpnia 2018
Witam Państwa Bardzo serdecznie.
Chciałbym się zapytać jakie mam prawa jeżeli zakupiłem dosyć drogi zegarek w grudniu 2016roku i gwarancja obowiązuje przez 2 lata czyli do grudnia 2018 roku. Dostałem wiadomość of firmy w której kupiłem zegarek, że przez niespodziewaną śmierć własciciela firmy, firma zakończyłą swoją działalność. Jakie mam prawa jeśli chodzi o taką sprawę? Czy jest jakaś szansa dostać zwrot za zegarek skoro został on zalany( choć miał być wodoszczelny)?? Jakie mam prawa w tej sprawie?
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Panu, dziękuję za zainteresowanie Kancelarią i skierowanie zapytania. Śmierć sprzedawcy nie stanowi podstawy do odmowy uwzględnienia reklamacji. Zapraszam Pana na konsultacje prawne, w trakcie których przedstawię możliwy przebieg sprawy. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry. Gwarancji udziela producent i to on odpowiada za jakość towaru. W tej sytuacji powinien Pan zgłosić reklamację na podstawie udzielonej gwarancji bezpośrednio do producenta zegarka zgodnie z informacją zawartą na dokumencie gwarancyjnym. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu kancelaria@wroclaw-adwokat.pl lub tel. 692 485 222. Pozdrawiam adw. Anna Szirch
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.