Pytanie z dnia 06 sierpnia 2018

Witam Państwa Bardzo serdecznie.
Chciałbym się zapytać jakie mam prawa jeżeli zakupiłem dosyć drogi zegarek w grudniu 2016roku i gwarancja obowiązuje przez 2 lata czyli do grudnia 2018 roku. Dostałem wiadomość of firmy w której kupiłem zegarek, że przez niespodziewaną śmierć własciciela firmy, firma zakończyłą swoją działalność. Jakie mam prawa jeśli chodzi o taką sprawę? Czy jest jakaś szansa dostać zwrot za zegarek skoro został on zalany( choć miał być wodoszczelny)?? Jakie mam prawa w tej sprawie?

Dzień dobry Panu, dziękuję za zainteresowanie Kancelarią i skierowanie zapytania. Śmierć sprzedawcy nie stanowi podstawy do odmowy uwzględnienia reklamacji. Zapraszam Pana na konsultacje prawne, w trakcie których przedstawię możliwy przebieg sprawy. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 sierpnia 2018 14:27 Zmodyfikowano dnia: 15 sierpnia 2018 11:04 Obejrzało: 441 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Gwarancji udziela producent i to on odpowiada za jakość towaru. W tej sytuacji powinien Pan zgłosić reklamację na podstawie udzielonej gwarancji bezpośrednio do producenta zegarka zgodnie z informacją zawartą na dokumencie gwarancyjnym. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu kancelaria@wroclaw-adwokat.pl lub tel. 692 485 222. Pozdrawiam adw. Anna Szirch

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 sierpnia 2018 11:47 Zmodyfikowano dnia: 7 sierpnia 2018 11:47 Obejrzało: 438 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.