Pytanie z dnia 28 sierpnia 2020
Witam, piszę do Państwa z taką sprawą. Prowadzę działalność gospodarczą i w lipcu 2019, podpisałam umowę zlecenie jako firma z inną firmą. Rozliczam się poprzez wystawienie faktury na daną kwotę pracodawcy. W umowie zlecenie mam okres wypowiedzenia 2 miesiące liczącę się od ostatniego dnia miesiąca. Z różnych powodów chcę odejść pod koniec września nie pod koniec października, ze względu na różne sprawy rodzinne i nie tylko. W umowie mam zapis, że pracodawca powinien odprowadzić podatek dochodowy od wynagrodzenia, które mi płaci, więc rozmawiam, że z tego rozliczenia powinnam otrzymać PIT-11, NIESTETY GO nie otrzymałam. Po poinformowaniu pracodawcy, że ten zapis umowy nie jest dotrzymany otrzymałam informację-, że jest to błąd i w ogóle taki zapis w tej umowie nie powinien być. Ale jest i jest podpisany przez obie strony. Co robić w takiej sytuacji? I jeśli umowa jest podpisana ze mną jako firmą a nie ze mną jako osobą, to czy w przypadku zawieszenia działalności taka umowa przestaje być ważna? W załączniku oczywiście załączam umowę zlecenie, która obowiązuje.Proszę o informację co w takiej sytuacji mogę zrobić, ponieważ mój pracodawca nawet nie chce rozmawiać, tylko stwierdził, że nie ma opcji, że odejdę wcześniej i straszy prawnikiem. A mi się wydaję, że skoro umowa nie została dopełniona i wydaje się, że w dość rażący sposób, to mogłabym nawet ją wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym? Co robić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.