Pytanie z dnia 16 grudnia 2020

Witam, pisze w sprawie nieodebrania paczki. Sprawa wygląda następująco: niecały tydzień temu złożyłam zamówienie , na pewnej stronie internetowej, wybrałam opcję do paczkomatu, aby swobodnie zapłacić kartą, niestety na stronie nie znalazła się informacja, że ten paczkomat nie przewiduje takiej opcji. W tej sytuacji, nie byłam w stanie odebrać paczki, teraz sprzedawca żąda, abym zwróciła pieniądze za towar jak i przesyłkę w obie strony, co mam w takiej sytuacji zrobić ? Nie mam towaru, więc czemu mam zapłacić za niego, gdy to nie moja wina, że nie miałam możliwości odbioru?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.