Pytanie z dnia 16 grudnia 2020
Witam, pisze w sprawie nieodebrania paczki. Sprawa wygląda następująco: niecały tydzień temu złożyłam zamówienie , na pewnej stronie internetowej, wybrałam opcję do paczkomatu, aby swobodnie zapłacić kartą, niestety na stronie nie znalazła się informacja, że ten paczkomat nie przewiduje takiej opcji. W tej sytuacji, nie byłam w stanie odebrać paczki, teraz sprzedawca żąda, abym zwróciła pieniądze za towar jak i przesyłkę w obie strony, co mam w takiej sytuacji zrobić ? Nie mam towaru, więc czemu mam zapłacić za niego, gdy to nie moja wina, że nie miałam możliwości odbioru?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.