Pytanie z dnia 06 listopada 2017

Witam, piszę w sprawie sprawdzenia czy aby warunki mojej pracy są właściwe. Jestem kelnerka w restauracji pracuje w gastronomi na umowę o pracę ok.15 dni w miesiącu po 12h(w tygodniu). Moja wypłata wynosi 1456 zł czyli minimalna krajowa. Mam kilka pytań. W miesiącu godziny wypadają różnie czy jeśli w miesiącu mam do wyrobienie więcej niż 160h to powinnam dostawać tyle samo co w miesiącach kiedy tych godzin wypada mniej? Czy jeżeli właściciel restauracji zarządził iż wtorki restauracja jest zamknięta to moim obowiązkiem jest odrobinie brakujących godzin lub wypisanie za nie urlopu skoro to nie mam wpływu na to iż restauracja jest nieczynna? I jeśli pracuje tylko 15 dni w miesiącu ale składaja się w to również soboty i niedziele to powinnam mieć liczone to jako zwykły dzień pracy?

Dzień dobry, niestety z opisanego przez Panią stanu faktycznego nie wynika dokładnie, na jakich zasadach Pani pracuje, w jakim systemie pracy? Wnioskuję że jest to 1/5 etatu? Do dokonania analizy obowiązujących Panią przepisów i tego jak powinno wyglądać rozliczanie np. pracy w weekendy potrzebna byłaby z pewnością treść Pani umowy o pracę oraz kilka innych dodatkowych informacji. Pozdrawiam serdecznie, adwokat Marta Kosecka

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 listopada 2017 18:42 Zmodyfikowano dnia: 6 listopada 2017 18:42 Obejrzało: 419 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.