Pytanie z dnia 06 września 2018
Witam,
Piszę w sprawie zaczerpnięcia porady w tym samym dniu, w tym samym sklepie zostały zakupione 2takie same pary butów. Jedne damskie drugie męskie. Buty męskie były przecenione z 499zl/299zl, ale nie było widać na nich wad po pewnym czasie użytkowania obuwia zaczął schodzić z nich znaczek który znajdował się nad tylnia zapiętka. Zaniosłam obuwie do reklamacji , której nie uwzględniono i powiedziano mi, że jest to wada mechaniczna i używanie detergentów. Więc zapytałam na jakiej podstawie zostało to stwierdzone, czym powinno czyścić się takie buty na co sprzedawczyni odpowiedziała mi, że mydelkiem, a według mnie mydło to również detergent. Jak zaczęłam zadawać pytania w jaki sposób rozpatrywane są reklamacje odpowiedziała, że odbyła szkolenie i robią to na miejscu. Czyli według mnie uzasadnienie reklamacji nie jest w 100% sprawdzone . Co powinnam zrobić w takiej sytuacji i jak się odwołać? A z drugimi butami nie dzieje się nic. Nie minęło nawet pół roku od zakupu butów. Czy mogli by mi Państwo coś doradzić, jakoś pomóc?
Pozdrawiam,
Klaudia
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę się odwołać od decyzji sprzedawcy i wskazać, że obuwie było czyszczone zgodnie z zaleceniami producenta, a pracownik sprzedawcy nie jest biegłym, więc nie może ocenić jakiego rodzaju jest to uszkodzenie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Dzień dobry, sugeruję odwiedziny w Inspekcji Handlowej, bądź u Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.