Pytanie z dnia 18 listopada 2020
Witam,
piszę w takiej sprawie. 10 sierpnia 2020 r. zakupiłem w sklepie internetowym .........................przenośny klimatyzator na swoją firmę działalność jednoosobową. Przesyłka realizowana przez firmę DPD. Dostawa była 12 sierpnia, w tym czasie kurierzy zostawiali przesyłki pod drzwiami bez potwierdzenia odbioru. Zaraz po podjęciu i rozpakowaniu przesyłki okazało się że jest ona uszkodzona. Sklep poinformował mnie że zakup był na FV, czyli wszelkie prawa związane z reklamacją nabywa kupujący i że muszę wypełnić sobie protokół i zadzwonić do kuriera. Kurier telefonicznie poinformował mnie że nie ma obowiązku przyjeżdżać i protokół szkody mogę wysłać bez podpisu. W między czasie odesłałem klimatyzator do sklepu gdzie miała zostać sporządzona ekspertyza, w drodze powrotnej sprzęt uległ dodatkowym uszkodzeniom mimo zapakowania go w oryginalne opakowanie. Po miesiącu DPD odesłało pismo mówiące że reklamacja nie może być rozpatrzona bo została zgłoszona przez osobę nieuprawnioną, to sprzedający powinien ją złożyć. Po dyskusjach ze sklepem stwierdzili że DPD zmienia regulaminy co chwila, i że napiszą odwołanie. DPD oczywiście nie uznało reklamacji ale w relacji do sklepu ........................., złożone zostało ponoć odwołanie (którego nie widziałem), również nie uwzględnione. Na dzień dzisiejszy nie mam sprzętu za który zapłaciłem, sklep twierdzi że dołożył wszelkich starań i nie ma podstaw do wnoszenia dalszych odwołań.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.