Pytanie z dnia 19 listopada 2017
Witam, pisze w takiej sprawie ponieważ chciałabym zapytać czy dałoby się zrobić coś z sytuacją która jest opisana poniżej.
To tak, zadzwoniłam do kebaba, w którym figuruje miano dowozu. Dzwoniąc pracownik odebrał z wielką arogancja w głosie, zrobił mi wielkie wyrzuty o to czy nie mogę przyjechać sama i odebrać zamówienia. Rozomwe zakończył słowami 'dobra weź'. Gdy dzwoniłam drugi raz nikt nie odbierał, dopiero po zadzwonieniu z drugiego numeru telefon został odebrany i gdy poprosiłam o kontakt do szefostwa pracownik znów się rozłączył. Czy da się coś zrobić z daną sytuacją?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.