Pytanie z dnia 03 lipca 2018
Witam, piszę z prośbą o pomoc w napisaniu reklamacji do firmy ....... w sprawie bezpodstawnego naliczenia opłat do rachunku telefonicznego. Mam telefon w sieci T Mobile i nie bylam świadoma, że nie mam zablokowanego dostępu do płatnych stron internetowych. Przeglądając rachunek szczegółowy okazało się że zostało włączone jakieś WAP biling czy tez WAP specjalny bez mojej wiedzy, gdyż nic takiego celowo i świadomie nigdy nie włączałam ani nie aktywowałam. Być może mój wnuczek bawiąc się telefonem i oglądając bajki na you tubie niechcący kliknął jakąś reklamę która się wyświetliła albo to jakiś wirus spowodował. Tak jak pisałam celowo nic specjalnie nie było nigdy otwierane nie przychodziły tez żadne smsy aktywacyjne. Dzwoniłam już do operatora i została włączona blokada takiech stron. Bardzo Proszę o pomoc w sformułowaniu treści takiej reklamacji w celu odzyskania i zwrotu naliczonych bezpodstawnie kosztów. Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.