Pytanie z dnia 24 czerwca 2018
Witam. Po dokonaniu cesji pomiędzy mną i moja była malzonka do której należał mój obecny numer telefonu dostałem informację od t mobile iż na moim koncie jest nieodpłata w wysokości ponad ośmioset zł. Po złożeniu kilkunastu reklamacji dowiedziałem się iż dostałem numer konta do wpłat należący jeszcze do mojej byłej małżonki. Wiem także,ze przy podpisywaniu cesji konsultant z salonu popełnił błąd i podał mi niewłaściwe konto bankowe. Wszystkie pieniazki,ktore wplacalem przez około rok czasu tj.abonament i raty za sprzęt czyli te osiemset kilka zł zostały zwrócone poprzedniej właścicielce mojego numeru telefonu. Złożyłem ponowna reklamacje. W odpowiedzi uzyskałem jedynie odpowiedz,ze jezeli dostem niewłaściwy numer konta to przepraszają mnie za to. Pytanie brzmi. Co powinienem w takiej sytuacji uczynić skoro to konsultant popełnił błąd przy podpisywaniu cesji podając mi niewłaściwy numer konta,wiec dlaczego ja mam za to płacić? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.