Pytanie z dnia 11 kwietnia 2018

Witam,
po jakim okresie i w jakich przypadkach dług telekomunikacyjny ulega przedawnieniu. Czy na wyłudzanie informacji i chamskie zachowanie windykatora można gdzieś złożyć skargę i w jaki sposób.
Pozdrawiam,
Dominik

Dzień dobry. Roszczenia operatora względem abonenta przedawniają się z upływem 3 lat od kiedy wierzytelność stała się wymagalna. Wymagalność należy liczyć od upływu terminu zapłaty wskazanego na fakturze za dany miesiąc. Oznacza to, że zobowiązanie będzie się przedawniać osobno dla każdego rachunku. Może Pan złożyć skargę na działanie windykatora opisując jego niestosowne zachowanie bezpośrednio do firmy, którą reprezentował. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2018 10:57 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2018 10:57 Obejrzało: 270 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.