Pytanie z dnia 11 kwietnia 2018
Witam,
po jakim okresie i w jakich przypadkach dług telekomunikacyjny ulega przedawnieniu. Czy na wyłudzanie informacji i chamskie zachowanie windykatora można gdzieś złożyć skargę i w jaki sposób.
Pozdrawiam,
Dominik
Dzień dobry. Roszczenia operatora względem abonenta przedawniają się z upływem 3 lat od kiedy wierzytelność stała się wymagalna. Wymagalność należy liczyć od upływu terminu zapłaty wskazanego na fakturze za dany miesiąc. Oznacza to, że zobowiązanie będzie się przedawniać osobno dla każdego rachunku. Może Pan złożyć skargę na działanie windykatora opisując jego niestosowne zachowanie bezpośrednio do firmy, którą reprezentował. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.