Pytanie z dnia 25 stycznia 2016

Witam
Po przedłużeniu umowy z siecią T-Mobile na ilość doładowań i pierwszym doładowaniu konta usługa internet w telefonie przestała działać.Mimo kilkakrotnego zgłaszania reklamacji nadal usługa nie działa.W meilu zwrotnym dostałem informację że mają czas do 30 dni.Pierwsze zgłoszenie było 20,12,2015.Po zweryfikowaniu przez t-mobile okazało się że faktycznie był problem po stronie operatora i otrzymałem zwrot za czas kiedy usługa nie działała jednak z chwil,a otrzymania zwrotu w tym samym dniu przestał działać ponownie internet. Napsiałem pismo kolejne z reklamacją dnia 14,01,2016 i otrzymałem taką samą odpowiedź że do 30 dni mam czekać.Czy mam prawo wypowiedzięć umowę gdyż termin 30 dni od pierwszego zgłoszenia upłyną czy dopiero 30 dni od ostatniego przyjęcia reklamacji?I czy mam takie prawo aby taką umowę rozwiązać jeżeli awaria nie będzie usunięta?Tmobile telefonicznie poinformował mnie że w takiej sytuacji muszę zapłacić karę umowną.Bo oni starają się rozwiązać problem.Oprócz tego kilkakrotnie zgłaszałem problem wcześniej drogą telefoniczną.

Skoro usługa nie działa i po jednokrotnej naprawie stan ten trwa nadal, to może Pan od umowy odstąić.

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 lutego 2016 23:30 Obejrzało: 393 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.