Pytanie z dnia 12 września 2017

Witam, podpisałam umowę kupna i montażu okien w której termin realizacji był szczegółowo określony, niestety sprzedawca przekroczył ten termin już o dwa tygodnie i nadal nie wiem kiedy będę mieć okna, co mogę w tej sytuacji zrobić?

Dzień dobry, proszę o przesłanie skanu umowy na adres mailowy kancelarii - biuro@foxlegal.pl Po zapoznaniu się z treścią zawartej przez Panią umowy będę mogła zaproponować najlepsze dla Pani rozwiązanie. Pozdrawiam, radca prawny Angelika Paziewicz-Bącler, www.foxlegal.pl, e-mail: biuro@foxlegal.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 września 2017 18:16 Zmodyfikowano dnia: 14 września 2017 18:16 Obejrzało: 304 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.