Pytanie z dnia 27 grudnia 2021

Witam pół roku temu na parkingu lidla firma koszaca trawę uszkodziła mi szybę . Kamień który odbił się od kosiarki zrobił odprysk na szybie. Sprawa została zgłoszona do ubezpieczalni firmy był rzeczoznawca i od pol roku nie ma odpowiedzi od firmy ubezpieczeniowej na infolini nie są wstanie mi nic powiedzieć czemu sprawa nie idzie dalej . Wczoraj pod wpływem mrozu od miejsca gdzie był uszczerbek na całej szybie jest pęknięcie auto w tym momencie jest nie sprawne czy należy mi się od firmy ubezpieczeniowej auto zastępcze oraz co mam zrobić żeby sprawa poszła dalej .

Dzień dobry. W sytuacji, w której ubezpieczyciel bez podania przyczyny spóźnia się z wypłatą odszkodowania (przekraczając 30 dniowy termin) można podjąć następujące działania: a) skierować do ubezpieczyciela wezwanie do zapłaty powiększone o odsetki ustawowe, b) wnieść skargę do Rzecznika Finansowego, c) wnieść zawiadomienie do Komisji Nadzoru Finansowego, W przypadku dalszego braku reakcji ubezpieczyciela pozostanie skierować sprawę na drogę postępowania sądowego. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R .Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 grudnia 2021 14:25 Zmodyfikowano dnia: 28 grudnia 2021 14:25 Obejrzało: 294 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proponuję skierowanie pisma monitującego rozpoznanie sprawy. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 grudnia 2021 16:46 Zmodyfikowano dnia: 28 grudnia 2021 16:46 Obejrzało: 294 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.