Pytanie z dnia 27 grudnia 2021
Witam pół roku temu na parkingu lidla firma koszaca trawę uszkodziła mi szybę . Kamień który odbił się od kosiarki zrobił odprysk na szybie. Sprawa została zgłoszona do ubezpieczalni firmy był rzeczoznawca i od pol roku nie ma odpowiedzi od firmy ubezpieczeniowej na infolini nie są wstanie mi nic powiedzieć czemu sprawa nie idzie dalej . Wczoraj pod wpływem mrozu od miejsca gdzie był uszczerbek na całej szybie jest pęknięcie auto w tym momencie jest nie sprawne czy należy mi się od firmy ubezpieczeniowej auto zastępcze oraz co mam zrobić żeby sprawa poszła dalej .
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W sytuacji, w której ubezpieczyciel bez podania przyczyny spóźnia się z wypłatą odszkodowania (przekraczając 30 dniowy termin) można podjąć następujące działania: a) skierować do ubezpieczyciela wezwanie do zapłaty powiększone o odsetki ustawowe, b) wnieść skargę do Rzecznika Finansowego, c) wnieść zawiadomienie do Komisji Nadzoru Finansowego, W przypadku dalszego braku reakcji ubezpieczyciela pozostanie skierować sprawę na drogę postępowania sądowego. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R .Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, proponuję skierowanie pisma monitującego rozpoznanie sprawy. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.