Pytanie z dnia 19 października 2015
Witam .Ponad dwa tygodnie temu rezerwowałam dla przyjaciela bilet na lot dso londynu .Była to niedziela wiec przelew został przyjety , ale nie zrealizowany , Potwierdzenie przelewy przyjetego do realizacji wysłałam na maila biura lotniska.W poniedziałek z konta sciagnęły sie stałe opłaty i zabrakło srodków na zapłate za ten bilet .Wmiedzyczasie uznalismy ze skoro nie sciagneły sie srodki to juz przepadło i trzeba szukac innych propozycji .Znalazłam tanszy bilet na stronie WIZZAR, za bilet zapłaciłam i otrzymałam go do wydrukowania ,,co zrobiłam i znajomy juz od dwóch tygodni jest w Anglii .Ta pierwsza firma zada odemnie zapłaty 480 zł za bilet , którego nie widziałam na oczy , a w zwiazku z brakiem przelewu nie był ani wydrukowany ani zuzyty ,Co mam robić >? Firma straszy mnie sadem i windykacja .Prosze o pomoc .Ewa
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Nie płacić. Proszę też zajrzeć do regulaminu sprzedawcy. Ale najprawdopodobniej jest tak, że jeśli pieniądze nie wpłyną transakcja jest anulowana. Żeby żądać od Pani zapłaty musiałaby Pani mieć możliwość wydrukowania biletu. Skoro jej nie było to nie zawarto w ogóle umowy. Chyba, że regulamin stanowi inaczej?
Podziękowałeś prawnikowi
Użytkownik
bardzo dziekuje za pomoc , wysłałam do pana maila , jesli jest taka mozliwosc to poprosze jeszcze o odpowiedz
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.