Pytanie z dnia 27 listopada 2017
Witam. Ponad rok temu zakupiłem żaluzje od sprzedawcy, który jest przedstawicielem (dystrybutorem) producenta ale zarejestrowany jest jako osobny podmiot gospodarczy. W ciągu tamtego czasu od zakupu żaluzji, towar był już 3-krotnie naprawiany (krzywe lamelki). Po ostatniej naprawie, minęło kilka tygodni i problem nadal występuje - lamelki znowy się krzywią. Byłem wyjątkowo cierpliwy, czekając na kolejne naprawy, które tak naprawdę nie pozbawiły żaluzji istostnych wad. Z uwagi na fakt, że sprzedawca nie jest w stanie naprawić mi towaru, chciałbym odstąpić od umowy i otrzymać zwrot środków za zakup. Sprzedawa odsyła mnie do producenta.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.