Pytanie z dnia 08 marca 2023

Witam. Ponad temu kupiłam mieszkanie od dewelopera. Po roku pękła szyba w drzwiach balkonowych. Napisałam pismo z tej sprawie do developera z żądaniem wywiązania się z rękojmi, która przysługuje nabywcy. Developer odesłał mnie do producenta okien, który nie uznał gwarancji. Developer nie odniósł się do jego obowiązku z tytułu rękojmi. Nie odpisał na moje ostatnie pismo. Co mogę zrobić w takiej sytuacji. Pozdrawiam,

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pani samodzielnie naprawić usterkę (tzn. korzystając z usług zajmującej się tym formy), a następnie wysłać deweloperowi wezwanie do zapłaty wraz z kosztorysem. Jeżeli deweloper nie zastosuje się do wezwania to pozostanie wniesienie do sądu pozwu o zapłatę. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 marca 2023 13:29 Zmodyfikowano dnia: 9 marca 2023 13:29 Obejrzało: 163 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.