Pytanie z dnia 08 marca 2023
Witam. Ponad temu kupiłam mieszkanie od dewelopera. Po roku pękła szyba w drzwiach balkonowych. Napisałam pismo z tej sprawie do developera z żądaniem wywiązania się z rękojmi, która przysługuje nabywcy. Developer odesłał mnie do producenta okien, który nie uznał gwarancji. Developer nie odniósł się do jego obowiązku z tytułu rękojmi. Nie odpisał na moje ostatnie pismo. Co mogę zrobić w takiej sytuacji. Pozdrawiam,
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W tej sytuacji może Pani samodzielnie naprawić usterkę (tzn. korzystając z usług zajmującej się tym formy), a następnie wysłać deweloperowi wezwanie do zapłaty wraz z kosztorysem. Jeżeli deweloper nie zastosuje się do wezwania to pozostanie wniesienie do sądu pozwu o zapłatę. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.