Pytanie z dnia 05 kwietnia 2018

Witam, posiadam konto na e-sklepie pl.melaleuca.com. Posiada on tzw. "zamówienie zapasowe" - w razie gdybym nie złożył zamówienia do 25 dnia danego miesiąca, zamówienie zapasowe jest składane automatycznie. Nie zamówiłem niczego w wyznaczonym terminie i zamówienie zapasowe o którym zapomniałem pobrało mi 300 złotych z konta. Jednak nie chcę już niczego zamawiać. Dzwoniłem do obsługi chcąc zrezygnować z zamówienia - ponieważ jest nadal przetwarzane - ale zostałem poinformowany, że przesyłka zostanie mimo to wysłana i mogę ją później zwrócić ponosząc koszty przesyłki. Wolałbym żeby w ogóle jej nie wysyłali i zwrócili mi pieniądze. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Pozdrawiam, David

Dzień dobry, a tych zakupów dokonuje Pan jako konsument czy przedsiębiorca ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 kwietnia 2018 12:31 Zmodyfikowano dnia: 5 kwietnia 2018 12:31 Obejrzało: 583 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.