Pytanie z dnia 05 kwietnia 2018
Witam, posiadam konto na e-sklepie pl.melaleuca.com. Posiada on tzw. "zamówienie zapasowe" - w razie gdybym nie złożył zamówienia do 25 dnia danego miesiąca, zamówienie zapasowe jest składane automatycznie. Nie zamówiłem niczego w wyznaczonym terminie i zamówienie zapasowe o którym zapomniałem pobrało mi 300 złotych z konta. Jednak nie chcę już niczego zamawiać. Dzwoniłem do obsługi chcąc zrezygnować z zamówienia - ponieważ jest nadal przetwarzane - ale zostałem poinformowany, że przesyłka zostanie mimo to wysłana i mogę ją później zwrócić ponosząc koszty przesyłki. Wolałbym żeby w ogóle jej nie wysyłali i zwrócili mi pieniądze. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam, David
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a tych zakupów dokonuje Pan jako konsument czy przedsiębiorca ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.