Pytanie z dnia 31 października 2018

Witam,
Potrzebuje pomocy i rady w sprawie sytuacji, która mnie spotkała.
Zakupiłam telefon komórkowy o wartości 3997 zł na portalu Allegro, jednakże towar nie spełnił moich oczekiwań i następnego dnia go zwróciłam, korzystając z opcji darmowego zwrotu, który zaproponował kupujący, było to dnia 18.10.2018. Sprzedający o zwrocie był poinformowany. Dnia 20.10.2018 telefon został przyjęty w oddziale Inpost i nie było dalej żadnych wiadomości o jego stanie. Po kilkunastu interwencjach z mojej strony (telefonach i wiadomościach e-mail) nie udało się wyjaśnić sprawy i najprawdopodobniej telefon zaginął. Sprzedający nie otrzymał zwracanego przeze mnie towaru. Chciałam od niego odzyskać pieniądze za towar, ale nie można z nim dojść do porozumienia. Proszę o radę co mogę zrobić z takiej sytuacji. Czy mogę odzyskać od niego zwrot pieniędzy? Czy muszę starać się o odszkodowanie jedynie od Inpostu?

Witam, z tego co Pani napisała to wydaje mi się, że trudno żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy skoro nie otrzymał z powrotem sprzedanego towaru. W tej sytuacji nie miałby ani towaru ani pieniędzy. Na Pani miejscu swoje roszczenia kierowałbym do Inpostu, to on zle wykonał swoje zadanie. Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 listopada 2018 16:24 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2018 16:24 Obejrzało: 356 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.