Pytanie z dnia 02 lipca 2018

Witam. Pracownik serwisu montował mój używany sprzęt w nowo zakupionej maszynie (w ramach montażu pozakupowego). Sprzęt otrzymał działający, po próbie zamontowania stwierdził że nie działa i oddał bez mojej wiedzy do serwisu - paczka zaginęła w drodze. Serwisant nie ubezpieczył jej (koszt sprzętu około 1200zł) i nie poczuwa się do odpowiedzialności - zwrotu jakichkolwiek kosztów. Czy można taką sprawę wygrać? i jak do tego podejść. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

Dzień dobry, czy zawarł Pan jakaś umowę z serwisem ? Czy przedstawiono Panu dowody wysłania tego sprzętu ? Czy serwis złożył reklamację w firmie przewozowej ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 lipca 2018 12:03 Zmodyfikowano dnia: 3 lipca 2018 12:03 Obejrzało: 166 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.