Pytanie z dnia 02 lipca 2018
Witam. Pracownik serwisu montował mój używany sprzęt w nowo zakupionej maszynie (w ramach montażu pozakupowego). Sprzęt otrzymał działający, po próbie zamontowania stwierdził że nie działa i oddał bez mojej wiedzy do serwisu - paczka zaginęła w drodze. Serwisant nie ubezpieczył jej (koszt sprzętu około 1200zł) i nie poczuwa się do odpowiedzialności - zwrotu jakichkolwiek kosztów. Czy można taką sprawę wygrać? i jak do tego podejść. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy zawarł Pan jakaś umowę z serwisem ? Czy przedstawiono Panu dowody wysłania tego sprzętu ? Czy serwis złożył reklamację w firmie przewozowej ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.