Pytanie z dnia 08 grudnia 2017
Witam pracuje w dużej korporacji z kapitałem angielsko amerykańskim. Jest to firma kolejowa w transporcie materiałów koleją. Pracodawca (bezpośredni przełożeni stosują wg. Mnie mobbing i dyskryminują pracowników) W regulaminie pracy mamy zapis mówiący o tym że mamy harmonogram pracy na dany okres rozliczeniowy, a takowego nie mamy. Powinniśmy otrzymywać środki ochrony higieny osobistej - nie dostajemy. Urlop powinniśmy mieć raz w roku 14 dni ciągiem a w ciągu roku nie mamy kiedy wykorzystać.
Bezpośredni przełożeni wymuszają na nas niezgodną pracę z Regulaminami technicznymi stacji panującą na sieci PKP PLK. Zapis mówiący o obsadzie drużyny manewrowej składającą się z ustawiacza i manewrowego jest to Dz.62 RTS.
Czy w takim przypadku możemy rozwiązać umowe z winy pracodawcy ? Oczywiście zachowując prawo do odszkodowania (wynagrodzenia za okres wypowiedzenia)
Prosze o pomoc
Lucyna Skrzypek-ŁYSZCZAK Radca prawny (Od 1992)
Kancelaria Radcy Prawnego Lucyna Skrzypek-Łyszczak
Nowowiejskiego 20lok.5, 61-732 Poznań
prosze o kontakt 606-922-003 Poznań
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.