Pytanie z dnia 08 grudnia 2017

Witam pracuje w dużej korporacji z kapitałem angielsko amerykańskim. Jest to firma kolejowa w transporcie materiałów koleją. Pracodawca (bezpośredni przełożeni stosują wg. Mnie mobbing i dyskryminują pracowników) W regulaminie pracy mamy zapis mówiący o tym że mamy harmonogram pracy na dany okres rozliczeniowy, a takowego nie mamy. Powinniśmy otrzymywać środki ochrony higieny osobistej - nie dostajemy. Urlop powinniśmy mieć raz w roku 14 dni ciągiem a w ciągu roku nie mamy kiedy wykorzystać.

Bezpośredni przełożeni wymuszają na nas niezgodną pracę z Regulaminami technicznymi stacji panującą na sieci PKP PLK. Zapis mówiący o obsadzie drużyny manewrowej składającą się z ustawiacza i manewrowego jest to Dz.62 RTS.

Czy w takim przypadku możemy rozwiązać umowe z winy pracodawcy ? Oczywiście zachowując prawo do odszkodowania (wynagrodzenia za okres wypowiedzenia)

Prosze o pomoc

prosze o kontakt 606-922-003 Poznań

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 grudnia 2017 13:12 Zmodyfikowano dnia: 11 grudnia 2017 13:12 Obejrzało: 339 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.