Pytanie z dnia 14 kwietnia 2019
Witam.
Pracuję w instytucji finansowej.
Prezes zgłosił moja osobę do KNF jako pełniącą funkcję IOD. Niestety okazalo sie, że nie jestem w stanie pogodzić moich obowiązków z w/w funkcja. Dodac muszę, że nie otrzymałam w związku z pełnieniem tej funkcji ani dodatkowego zakresu obowiązków ani wynagrodzenia ani nawet jakiegokolwiek potwierdzenia ze pełnię tę funkcję.
Chcę złożyć rezygnację ale chciałabym określić jakiś przedział czasowy w moim piśmie - do kiedy powinno być zgłoszone do KNF wykreślenie mojej osoby, ponieważ boje się że przełożony "zbędzie" mnie i wcale nie poinformuje o niczym KNF.
Jak mogę to najlepiej rozwiązać? Co zawrzeć w piśmie?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.