Pytanie z dnia 19 lipca 2017

Witam, pracuje w logistyce i mam problem z przewoznikiem który obciążył naszą firmę za to ze jego auto nie było rozładowane w dniu wpisanym w zleceniu spedycyjnym (był to Piątek) i czekało przez weekend na rozładunek w Poniedziałek. Ponieważ auto miało być na załadunku w Czwartek o 16.00 , jednak dojechało dopiero na 19.00 , a załadunek był możliwy do 20.00. Auto zostało załadowane ale kierowca nie dostał dokumentów transportowych tak jak była już 22.00-23.00 , kierowca zrobił pauzę 9 godzin i rankiem odebrał papiery . Ze względu na to , auto było spóznione na rozładunek , który był możliwy tylko do 15.00 . Żadnej informacji o komplikacjach na załadunku od przewoznika nie otrzymaliśmy. Czy może nas przewoznik obciążać w danym przypadku?

Dzień dobry, aby odpowiedzieć na powyższe pytanie, trzeba się zapoznać z łączącą Państwa umową, zleceniem oraz wezwaniem, jakie otrzymaliście od przewoźnika. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lipca 2017 13:34 Zmodyfikowano dnia: 21 lipca 2017 13:34 Obejrzało: 352 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.