Pytanie z dnia 19 lipca 2017
Witam, pracuje w logistyce i mam problem z przewoznikiem który obciążył naszą firmę za to ze jego auto nie było rozładowane w dniu wpisanym w zleceniu spedycyjnym (był to Piątek) i czekało przez weekend na rozładunek w Poniedziałek. Ponieważ auto miało być na załadunku w Czwartek o 16.00 , jednak dojechało dopiero na 19.00 , a załadunek był możliwy do 20.00. Auto zostało załadowane ale kierowca nie dostał dokumentów transportowych tak jak była już 22.00-23.00 , kierowca zrobił pauzę 9 godzin i rankiem odebrał papiery . Ze względu na to , auto było spóznione na rozładunek , który był możliwy tylko do 15.00 . Żadnej informacji o komplikacjach na załadunku od przewoznika nie otrzymaliśmy. Czy może nas przewoznik obciążać w danym przypadku?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby odpowiedzieć na powyższe pytanie, trzeba się zapoznać z łączącą Państwa umową, zleceniem oraz wezwaniem, jakie otrzymaliście od przewoźnika. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.