Pytanie z dnia 23 maja
Witam. Pracuję w sklepie. Przyjęłam od klienta zwrot towaru w postaci piwa. Nie powinnam gdyż sklep nie uznaje takich zwrotów alkoholu po opuszeniu sklepu przez klienta tłumacząc, że to towar akcyzowy. Ok.. Zwrotu nie uznano bo "do towaru akcyzowego mogły dostać się nieznane substancje" (?!) więc muszę za to zapłacić. Sklep nie uznał zwrotu z wyżej wymienionego powodu za to piwo trafiło na półkę, wróciło do obrotu i ponownie zostało sprzedane (?!). Ewentualna "ingerencja" w towar jak widać już nie miała znaczenia. Nie rozumiem tej sytuacji.. Jeżeli zapłaciłam za towar nie powinnam go mieć? Sklep może sprzedać go 2x na zasadzie zjeść ciastko i mieć ciastko. Sprzedali coś 2x z czego ja raz zapłaciłam. Nie rozumiem sytuacji..
Barbara Krechowiecka Adwokat (Od 2012)
Kancelaria Adwokacka adwokat Barbara Krechowiecka
Wrocławska 24, 58-200 Dzierżoniów
A oprócz niezrozumienia sytuacji, jak brzmi pytanie?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.