Pytanie z dnia 23 maja

Witam. Pracuję w sklepie. Przyjęłam od klienta zwrot towaru w postaci piwa. Nie powinnam gdyż sklep nie uznaje takich zwrotów alkoholu po opuszeniu sklepu przez klienta tłumacząc, że to towar akcyzowy. Ok.. Zwrotu nie uznano bo "do towaru akcyzowego mogły dostać się nieznane substancje" (?!) więc muszę za to zapłacić. Sklep nie uznał zwrotu z wyżej wymienionego powodu za to piwo trafiło na półkę, wróciło do obrotu i ponownie zostało sprzedane (?!). Ewentualna "ingerencja" w towar jak widać już nie miała znaczenia. Nie rozumiem tej sytuacji.. Jeżeli zapłaciłam za towar nie powinnam go mieć? Sklep może sprzedać go 2x na zasadzie zjeść ciastko i mieć ciastko. Sprzedali coś 2x z czego ja raz zapłaciłam. Nie rozumiem sytuacji..

A oprócz niezrozumienia sytuacji, jak brzmi pytanie?

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 maja 2024 14:26 Zmodyfikowano dnia: 29 maja 2024 14:26 Obejrzało: 34 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.