Pytanie z dnia 05 listopada 2017

Witam.
Prosiłbym o jakąś rade w sprawie konsumenckiej. mianowicie chodzi o tel.
Szybki opis sytuacji:
5 Wrześnie nie fortunnie uszkodziłem telefon komórkowy po przez upadek (SAMSUNG S7 EDGE) efektem upadku była pęknięta szybka w lewym górnym rogu. Telefon był w pełni sprawny. Miałem ubezpieczony wyświetlacz w firmie 'DIGITAL CARE' . Oczywiście zgłosiłem szkodę. Firma ja zaakceptowała zgłoszenie szkody i wysłała kuriera 'DPD' po telefon do usunięcia szkody. po 3 tygodniach otrzymałem e-maila ze telefon posiada inne uszkodzenia, oraz ze wymagana jest dopłata do tych uszkodzeń dla serwisu. Zażądałem zdjęcia tych uszkodzeń. Zdjęcia dostałem pare dni później, gdy je zobaczyłem myślałem ze się załamie. Telefon wygląda jakby został zmiażdżony z tylu oraz z przodu. W e-mailu ta firma opisała ze jest uszkodzona tylna obudowa (pęknieta) oraz jest uszkodzony wyświetlacz. Pisałem oczywiście do tej firmy ze te uszkodzenia widzę pierwszy raz, ze telefon wysłałem w pełnij sprawny poza szybką wyświetlacza, używałem go do końca aż do doręczenia kuriera. Przez oddaniem kurierowi tel wykonałem kopie zapasową telefonu i przywróciłem ustawienia fabryczne. Firma wczoraj zażądała decyzji z mojej strony w ciągu 5 dni. Albo wykonuje przelew prawie 600 zł i tel zostanie naprawiony, albo odsyłają nie naprawiony sprzęt.
Moje pytanie co mam teraz zrobić telefon wysłałem z uszkodzona szybka wyświetlacza a teraz tel jest cały zniszczony i żądają zapłaty za te uszkodzenia w przeciwnym razie tel nie zostanie naprawiony. Mam nawet kilka osób, które poświadcza ze tel wysłałem w takim stanie jak opisałem. Przecież nie będę płacił za to ze ktoś zniszczył mi telefon.
Proszę o pomoc w te sprawie.

Z poważaniem Dariusz

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.