Pytanie z dnia 11 grudnia 2023
Witam. Proszę o pomoc . 2 miesiące temu tj 2 pazdziernik.2023r, rozwiązałam umowę o pracę w której pracowałam 4 lata. Odezwała się dziś do mnie na mój prywatny numer telefonu klientka której koloryzację ostatni raz robiłam w sierpniu. Twierdzi ona iż podczas zabiegu rozjaśniania uszkodziłam jej włosy. Żąda odemnie rekompensaty w postaci pokrycia połowy kosztów naprawy tej usługi przez innego fryzjera. Jest to (1500 zł ) Nadmiernie że klientka nie wnosiła reklamacji a od poprzedniego naszego spotkania minęło już 5 miesięcy. Jakość produktów na których pracowalam w tamtym salonie pozostawiała dużo do zyczenia. (Produkty z najnizszej półki ) Ponadto moja była szefowa zasugerowała aby klientka poszła do sądu w tej sprawie oskarżając mnie . ( rozstaliśmy się w złych stosunkach ) i teraz moje pytanie brzmi. Czy to ja jestem odpowiedzialna za takie sytuacje czy właściciel salonu ? I jak się ma do tego art.120 kodeksu pracy. Pozatym nie pracuje już tam od dwóch miesięcy a klientka odezwała się do mnie z problemem dopiero dziś. Po 5 miesiącach wykonanej usługi.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, klientka powinna reklamować usługę w salonie. Jeśli Pani była zatrudniona na umowę o pracę, to salon jest odpowiedzialny za rozpatrzenie roszczeń z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, proszę oczywiście nic nie płacić i odpowiedzieć, że klientka musi rozmawiać z salonem, a Pani już tam nie pracuje. To sprawa pomiędzy klientką a salonem, Pani w nim pracowała. Jeśli pracodawca uzna, że jest coś mu Pani winna to niech sobie potem od Pani dochodzi zwrotu, ale w pierwszej kolejności niech odpowiada on. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.