Pytanie z dnia 11 kwietnia 2016

Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu. Kupiliśmy na serwisie OLX (po uprzednim kontakcie ze sprzedającym) opony do samochodu 4szt. Sprzedawca zapewniał ze stan tych opon jest taki jak na zdjęciach i w opisie w ogłoszeniu. Tego samego dnia zapłaciliśmy przelewem za nie i za kilka dni do nas przyszły, ale okazało się że nie są takie jak zapewniał nas o tym sprzedawca (stan bieżnika miał być 6-7 mm a okazało sie że jest na dwóch oponach 3-4mm a na kolejnych 4-5mm oraz opony miały byc z 2012 roku a okazało się że tylko 2 szt sa z tego roku a pozostałe są z 2009 r oraz opony są popękane i nie nadają się do dalszej eksploatacji). Prosiliśmy o zwrot pieniędzy (a my odeślemy mu te opony) ale sprzedający uważa że opony są w bardzo dobrym stanie i on nie wie o co nam chodzi i nie widzi podstaw do zwrotu pieniędzy ( Po tej sytuacji wyłączył telefon i jedyny kontakt z nim jest przez e-mail). Proszę o pomoc jak możemy wyjaśnić tą sytuację i co zrobić aby odzyskać pieniądze bo ewidentnie opony nie są zgodne z tym stanem o jakim zapewniał nas sprzedający. Jedynym potwierdzeniem transakcji jest przelew który otrzymał (wartość opon 400 zł). Dodam jeszcze, że umówiliśmy się ze sprzedającym ze on poktyje koszty wysyłki (cena za opony była ustalona wraz z kosztami wysyłki), a okazało się że to my zostaliśmy obciążeni tymi kosztami (przesyła pobraniowa). Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu naszego problemu.

Z chęcią pomogę w tej sprawie. Proszę przesłać na mój adres e-mail swój nr tel. celem wstępnego omówienia sprawy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 kwietnia 2016 17:57 Obejrzało: 282 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.