Pytanie z dnia 03 maja 2022

Witam proszę o porade
Bylam z rodziną na urlopie. Przy wymeldowaniu pani z recepcji powiedziała że wszystko jest ok . Zdałam karty od pokoju i wyjechaliśmy do domu. Po 8 h zastrzeżony telefon -nie odebrałam. Później SMS ...okazalo sie ze to od pani z recepcji z wyjaśnieniem że nie zapłaciłam klimatycznego i parkingu. I prosi nie bym to zrobiła...
Proszę mi powiedzieć...pani szczytala karty wystawiłam mi potwierdzenie że opłaciłam wszystko..I po 8 h z prywatnego nr rzada zapłaty ..wydaje mi się że wyszło jej manko i po tym doszła. Czy w tej sytuacji jest to moja wina i okradłam hotel? Czy pani z recepcji ponosi odpowiedzialnosc

Witam. Skoro dysponuje Pani potwierdzeniem pisemnym, że wszystko za pobyt zostało opłacone, to wg mnie nie musi Pani nic dopłacać na konto hotelu. Jak to hotel rozwiąże, to nie Pani sprawa. Proszę jednak zachować potwierdzenie, by w razie sporu sądowego, do którego raczej nie powinni dojść, będzie Pani miała dowód potwierdzający Pani wersję wydarzeń. Pozdrawiam, Krzysztof Nawrocki, adwokat

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 maja 2022 21:47 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2022 21:47 Obejrzało: 223 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, pomyłki się zdarzają, nie chodzi o zarzucanie Pani kradzieży, lecz uregulowanie należności. Skoro w ramach pobytu zobowiązała się Pani do zapłaty opłaty klimatycznej i parkingu, to te należności należy uregulować. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 maja 2022 16:10 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2022 16:10 Obejrzało: 220 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.