Pytanie z dnia 03 maja 2022
Witam proszę o porade
Bylam z rodziną na urlopie. Przy wymeldowaniu pani z recepcji powiedziała że wszystko jest ok . Zdałam karty od pokoju i wyjechaliśmy do domu. Po 8 h zastrzeżony telefon -nie odebrałam. Później SMS ...okazalo sie ze to od pani z recepcji z wyjaśnieniem że nie zapłaciłam klimatycznego i parkingu. I prosi nie bym to zrobiła...
Proszę mi powiedzieć...pani szczytala karty wystawiłam mi potwierdzenie że opłaciłam wszystko..I po 8 h z prywatnego nr rzada zapłaty ..wydaje mi się że wyszło jej manko i po tym doszła. Czy w tej sytuacji jest to moja wina i okradłam hotel? Czy pani z recepcji ponosi odpowiedzialnosc
Krzysztof Nawrocki Adwokat (Od 2008)
Krzysztof Nawrocki, adwokat - Kancelaria Adwokacka
Prochownia 12 lokal 4, 64-100 Leszno
Witam. Skoro dysponuje Pani potwierdzeniem pisemnym, że wszystko za pobyt zostało opłacone, to wg mnie nie musi Pani nic dopłacać na konto hotelu. Jak to hotel rozwiąże, to nie Pani sprawa. Proszę jednak zachować potwierdzenie, by w razie sporu sądowego, do którego raczej nie powinni dojść, będzie Pani miała dowód potwierdzający Pani wersję wydarzeń. Pozdrawiam, Krzysztof Nawrocki, adwokat
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, pomyłki się zdarzają, nie chodzi o zarzucanie Pani kradzieży, lecz uregulowanie należności. Skoro w ramach pobytu zobowiązała się Pani do zapłaty opłaty klimatycznej i parkingu, to te należności należy uregulować. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.