Pytanie z dnia 14 sierpnia 2020

Witam prosze o poradę mam firmę wykonczeniwa podpisalem umowe z kljetem na czerwiec z czego w skutku korona wirusa pani zadzwonila do mjie i poprosila o przesuniecie ale niepodala dokladnej daty terminu zgodzilem się. Przez to mialem 15 dni wolnego po zaczeciu innych inwestycji i podpisaniu umów z innymi klijetami klijetka zadzwonila znowu i chciala prace zaczac pod koliec lipca powiedzialem ze to niemozliweponiewaz mam juz podpisane umowy z onnymi osobami i wyzanczylismy inny termin wpisany na umowie tydzień przed zaczeciem prac u klijetki zadzwonilem i poprosilem o przesuniecie terminy z powodu iż mam opuznienia w pracy przrz epidemie z czego klijetka wraz z mężem przez telefon ublizala mi i wysmiala że mam robic i koniec w końcu rozloczyli się na drugi dzien zadzwonił mąż klijetki i poeiedzial ze ochlonal i chce kontynulowac prace na co ja ze w takiej sytuaci i po takiej rozmowie chcem zwrucic zaliczke i rozwiazac umowę od 3 dni dzwonie i proszę o przesłanie nr konta w celu przeslania pieniedzy ale sysze tylko ze dobrze dobrze wysle niewiem co mam robić obawiam sie że jak w tej chwili zaczol bym z nimi wspulprace bede stratny i bluzgany codzieniie jestem uczciwym wykonawca i to jest pierwsza sytuacja w mojej karieze w której trafiłem na takiego klijeta

Dzień dobry, a jakie ma Pan pytanie ? Aby można było cokolwiek doradzić, konieczna jest analiza zawartej umowy oraz całej korespondencji z klientami. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 sierpnia 2020 20:58 Zmodyfikowano dnia: 17 sierpnia 2020 20:58 Obejrzało: 129 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.