Pytanie z dnia 06 marca 2017
Witam. Prowadzę dzialalnosc gosp. w branzy eleketrycznej i mam wykupione ubezpieczenie oc na firme. Ostatnio podczas pracy zostały źle podłączone fazy , co skutkowało spaleniem się kilku sprzetow agd i rtv. Firma ubezpieczeniowa żąda od poszkodowanego faktur za zakup na w/w sprzet, ale on nie dysponuje wszystkimi dowodami zakupu. Czy firma ubezpieczeniowa ma prawo ich żądać i jaki będzie skutek nieposiadania ich?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, poszkodowany powinien wykazać wysokość szkody, stąd też wezwanie do przedstawienia dowodów zakupu. Jeśli dokumenty nie zostaną dostarczone, ubezpieczyciel najpewniej częściowo odmówi wypłaty odszkodowania. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.